Visar inlägg med etikett digital. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett digital. Visa alla inlägg

måndag 3 maj 2010

Svårt att vara inne när det kvittrar ute!

Är det att svårare att vara digital på sommaren? För mig känns det så. Jag känner att själva livet knackar på - mycket mera just nu på våren! Jag vill inte sitta inne och skriva blogginlägg på kvällarna, jag vill vara utomhus i stället! Jag vill inte twittra när jag är utomhus, jag vill känna lugnet och tystnaden, bara vara!
Det är kul med ny teknik. Men det är härligt med gammalmodiga trädgårdshandskar och spadtag i jorden - också!
Just nu vill jag vara mera närvarande i det verkliga livet, inte bara i det digitala. Det känns lugnare så. Jag vill njuta, ta det lugnt och bara vara!